نقاشی نمای ساختمان با فن دسترسی با طناب

رنگ آمیزی نمای ساختمان در سراسر تهران و استان های ایران با استفاده از تکنیک دسترسی با طناب

هرآن چیزی که در خصوص نقاشی نمای ساختمان و برج‌های مرتفع باید بدانید را در این بخش با بهره‌گیری از ۲ دهه دانش فنی خود گردآوری نموده‌ایم، در ادامه شمارا به مطالعه مطالب کاربردی از گنجینه تجربیاتمان دعوت می‌نماییم.

نحوه رنگ‌آمیزی نمای ساختمان، روش نقاشی نمای ساختمان، ویدیو مرتبط با پروژه زغفرانیه

نقاشی نمای ساختمان،  نمای هر ساختمان یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن به‌شمار می‌آید، بنابراین رنگ آمیزی اصولی برخی از نماها بسیار بااهمیت می باشد و باعث محافظت و زیبایی نما می‌گردد، نقاشی و یا رنگ‌آمیزی نمای ساختمان در مقایسه با نقاشی داخلی ساختمان، در نحوه اجرا و نوع رنگ مصرفی کاملاً متفاوت است. بهترین متخصصین رنگ‌آمیزی نمای ساختمان در این شرکت آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

نقاشی نمای ساختمان با ضمانت 5ساله در تهران

رعایت نکات  اصولی و مهم در نحوه اجرا و انتخاب رنگ با کیفیت، و مهارت کاربر (استاد نقاش) در انجام زیرسازی و اعمال رنگ تمام کاری است که برای رنگ آمیزی حرفه‌ای نما نیاز است.

استعلام قیمت نقاشی نمای ساختمان و خانه

برای استعلام قیمت نقاشی نمای ساختمان و خانه بازدید حضوری از محل پروژه بسیار بااهمیت است ما نیز برای مشترکین خود دو روش بازدید در شهر تهران در نظر گرفته‌ایم که روش اول بازدید مجازی است که مناسب برای پروژه‌های کوچک بوده و با مراجعه مخاطبان به صفحه بازدید مجازی از پروژه می‌توانند اقدامات اولیه در این خصوص را انجام دهند.

روش رنگ‌آمیزی نما

درروش دوم که اصولی‌ترین نوع پیشنهاد قیمت است مخاطبان سایت با شماره تلفن همراه ۰۹۱۹۲۴۰۴۰۹۲ تماس حاصل نموده و نشانی دقیق پروژه خود را اعلام می‌نمایند و با هماهنگی زمانی را برای بازدید از محل پروژه مشخص و کارشناس متخصص این مجموعه در محل حاضر و محل پروژه را ازنظر فنی و اجرایی مطابق با نیاز پروژه و درخواست‌های مشترکین بررسی و کامل‌ترین و دقیق‌ترین پیشنهاد اجرایی را باقیمت مناسب به مشترکین ارائه می‌نماید.

آیتم‌های تأثیرگذار در محاسبه هزینه نقاشی نمای ساختمان

چند موضوع کلیدی برای محاسبه هزینه نقاشی و رنگ‌آمیزی نمای ساختمان وجود دارد که می‌تواند مستقیماً در قیمت تمام‌شده خدمات رنگ آمیزی نما تأثیر داشته باشد. نوع رنگ انتخابی، روش اجرای رنگ آمیزی نما، ارتفاع نما، پیچیدگی و یا شرایط خاص معماری و طراحی نمای ساختمان، میزان زیرسازی و مرمت نما قبل از اجرای رنگ، گارانتی خدمات، تعداد مراحل اجرای رنگ و ضخامت پوشش نهایی، و مواد مشابه دیگر می‌تواند مستقیماً بر روی قیمت‌های پیشنهادی و دریافتی از پیمانکار منتخبمان داشته باشد.

روش محاسبه هزینه نقاشی نمای ساختمان

روش محاسبه هزینه نقاشی نمای ساختمان به‌طورمعمول بر اساس مترمربع و بدون کسر پنجره‌ها و فضای خالی مانند درب به رودی و بالکن‌ها است (عرض ساختمان* ارتفاع ساختمان= متراژ نمای ساختمان به مترمربع)

سؤال اکثر افراد این است که چرا زمانی که بر روی پنجره‌ها و فضاهای خالی رنگی اعمال نمی‌شود باید در متراژ محاسبه شود، جواب این است که چند علت وجود دارد ابتدا اینکه عملیات نقاشی نمای ساختمان در آن بخش‌ها به دلیل وجود قاب دور پنجره‌ها زمان‌بر تر از اجرای رنگ بر روی سطوح صاف برابر با پنجره‌ها است و جدا از این مورد عملیات کاو رینگ و نظافت و تمیزکاری پنجره‌ها نیز در آن بخش‌ها وجود دارد که همین موضوع باعث محاسبه این بخش‌ها در متراژ نمای ساختمان می‌گردد.

به عبارتی دیگر اگر مشترکین درخواست محاسبه نشدن پنجره‌ها و فضاهای خالی را داشته باشند پیمانکاران با قبول این درخواست قیمت پایه رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان را افزایش می‌دهند تا توجیه اقتصادی خدمات خود را حفظ نمایند و درنهایت این موضوع تأثیری در هزینه نهایی خدمات دریافتی نخواهد داشت.

ضمناً پنجره‌ها، فلاشینگ‌ها فریم و نرده‌ها و موارد مشابه دیگر به‌صورت جداگانه بر اساس متر طول و یا به‌طور توافقی (چکی) به مشترکین پیشنهاد می‌گردد.

نقاشی نمای ساختمان با ضمانت کتبی ۵ ساله در سراسر تهران

نقاشی نمای ساختمان را شرکت تحکیم صنعت صعود، با ضمانت کتبی ۵ ساله ارائه می‌نماید. دو دهه تجربه تخصصی ویژگی انحصاری این مجموعه در ارائه رنگ آمیزی نمای ساختمان به‌ویژه در شهر تهران است.

رنگ‌آمیزی نمای ساختمان برج هرمزان در تهران

ما توانسته‌ایم نکات ریز و روش اصولی را که مختص به شرایط آب‌وهوای شهر تهران باشد و در درازمدت نیز ازنظر کیفیت و ماندگاری دچار اشکال نگردد را به‌دست آوریم و خدمات نقاشی نما را با اطمینان کامل و قیمتی منصفانه همراه با تضمین به شهروندان عزیز ارائه می‌نماییم.

رنگ‌آمیزی نمای ساختمان

در اجرای خدمات نقاشی نمای خانه و ساختمان و برج‌های مرتفع هیچگونه محدودیتی در ارتفاع وجود ندارد و با تجهیزات پیشرفته روز دنیا و با بالاترین ایمنی خدمات با کیفیت ارائه می گردد.

نقاشی نمای ساختمان در تهران و سایر شهر های ایران

اصول اولیه رنگ آمیزی نمای ساختمان

اصول اولیه رنگ آمیزی نمای ساختمان با رعایت چند نکته امکان‌پذیر است، در مرحله اول شستشوی سطح قبل از اعمال رنگ می‌بایستی با دقت انجام گردد و در مرحله دوم اجرای زیرسازی با مصالح مرغوب اجرا می‌شود. بعد از خشک شدن سطوح زیرسازی شده چنانچه نمای ساختمان سیمانی باشد و قبلاً رنگ‌آمیزی نشده باشد بهتر است که پرایمر مخصوص رنگ اجرا و  سپس آستر کار اجرا شود.

رنگ‌آمیزی نمای خانه

منظور از آستر در رنگ‌آمیزی نما همان دست‌اول نقاشی نما است که بعدازآن میتوان یک دست رنگ غلیظ و یا دو دست دیگر بر روی نما رنگ اعمال کرد، شرکت تحکیم صنعت صعود روش رنگ‌آمیزی اختصاصی را با توجه به تجربه چندساله خود اجرا می‌نماید که ازنظر ما بهترین کیفیت با مشخص‌ترین نتیجه را به همراه دارد.

نقاشی نمای ساختمان برج هرمزان در تهران

زیر‌سازی سطوح قبل از نقاشی نمای ساختمان

زیرسازی سطوح قبل از اجرای نقاشی و رنگ‌آمیزی نمای ساختمان نقش بسیاز مهمی در ماندگاری و کیفیت نهایی نقاشی نمای ساختمان دارد، در ادامه روش اصولی زیرسازی سطوح نمای ساختمان را قبل از اجرا و اعمال رنگ نمای ساختمان توضیح خواهیم داد.

زیر‌سازی سطوح قبل از نقاشی نمای ساختمان

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید