روش تعویض شیشه در ارتفاع

روش تعویض شیشه ساختمانها و برج های تمام شیشه ای از انواع مختلف شیشه در طرحها و رنگ ها و ابعاد مختلف استفاده می شود. از جدیدترین روش های اجرا می توان  به نماهای فریم لس و کرتین وال اشاره کرد.

این نماها در عین زیبایی نیاز به رسیدگی مستمر دارد. یکی از روش های رسیدگی به شیشه ها شستشوی ماهیانه یا فصلی نمای شیشه ها می باشد که باعث درخشندگی و تمیزی شیشه ها و در نهایت زیبایی نما می گردد.

تعویض شیشه در ارتفاع

تعویض شیشه در ارتفاع امکان دارد این شیشه ها به دلایل مختلفی دچار ترک و یا شکستگی شوند که نیاز به تعویض و نصب شیشه باشد. تعویض شیشه نمای فریم لس و تعویض شیشه نمای کرتین وال نیازمند داشتن مهارت و دقت فراوان می باشد.

در نمای فریم لس برخلاف سایر نماها شیشه از روی نما نصب می گردد. این موضوع باعث شده که در صورت شکسته یا ترک برداشتن یک شیشه، می بایست از سمت نمای ساختمان به تعویض شیشه فوق کرد.

در نمای کرتین‌وال شیشه دارای قاب پهن‌تری می باشد که به هنگام تعویض شیشه نمای کرتین وال این قاب آلومینیومی باید باز شود.

روش تعویض شیشه در ارتفاع

روش کار در تعویض شیشه نمای فریم لس و تعویض شیشه نمای کرتین‌وال به این صورت می باشد که باید برای تعویض شیشه نما با تکنیک دسترسی با طناب ابتدا باید در پشت بام ، بر طبق استانداردهای ایراتا تجهیزات کارگاهی نصب گردد و سپس قاب بالا و پایین شیشه را باز کرد ، سپس چسب عایق اطراف شیشه تمیز می گردد.

باید توجه داشت که اگر شیشه شکسته باشد  ، ابتدا بایده خرده شیشه ها جمع گردد و بعد از آن شیشه را از قاب خارج کرد و بعد از نصب شیشه جدید و قاب پنجره ، عایق بندی اطراف شیشه انجام می گیرد.

هزینه تعویض شیشه در ارتفاع

تعویض یا نصب شیشه های نمای ساختمان اعم از پنجره ها ، راه پله ها و …با استفاده از تکنیک دسترسی با طناب ، بدون نیاز به داربست با بالاترین کیفیت و در امنیت بالا توسط تیم اجرایی مجرب و آموزش دیده شرکت تحکیم صنعت صعود اجرا می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *